HPP
Praha 5
Zveřejněno před 2 týdny
Pro našeho klienta, sídlícího na Praze 5, obsazujeme pracovní pozici: Specialista business procesů.
Hlavní pracovní úkoly:
- vyhledávání a vyhodnocování příležitostí pro zlepšení napříč nastavenými finančními procesy (zejména ty s potenciálem pro automatizaci)
- designování řešení s automatizačním potenciálem
- úzká spolupráce s vlastníky procesů a kolegy z RPA a IT týmu
- pravidelná revize business procesů se zaměřením na lepší efektivitu společnosti
- spolupráce s mnoha týmy napříč společnosti i s kolegy z Evropské Business Services Finance komunity
- zodpovědnost za doručování simplicity projektů s použitím „best practise“ project managementu
- možnost účastnit se RPA vývoje v případě projektů týkající se robotiky/IT
Co bys měl/a mít:
- vysokoškolské vzdělání v oblasti Business/Finance/IT apod.
- zkušenosti s projektovou prací/designováním procesů min. 1-2 roky
- zkušenost s jakýmkoliv automatizačním/RPA nástrojem je výhodou, nikoliv podmínkou
- pokročilou znalost MS Office, ideálně v prostředí O365
- dobré komunikační schopnosti
- samostatnost a proaktivní přístup
- otevřenost učit se novým dovednostem (Microsoft Flow, Power Apps)
- plynulou znalost českého a anglického jazyka
Co náš klient nabízí:
- stát se součástí BPI/RPA týmu, který se zasazuje o zefektivňování a vylepšování procesů v rámci celé společnosti
- zajímavou práci v dynamickém, profesionálním a přátelském prostředí
- firemní kulturu založenou na otevřenosti a neformálních vztazích
- prostor pro váš kariérní a osobní rozvoj
- spolupráci v rámci mezinárodních týmů
- moderní kanceláře a možnost Home-office
Těšíme se na Vás!
Specifikace zaměstnání
Kategorie zaměstnání | IT |